Så här går det till


  1. Du anmäler ert intresse för att vara med och vi kommer överens om omfattning, möjliga anpassningar och tidpunkt för start.
  2. Instruktioner samt en länk skickas ut till        ansvarig och vidarebefordras snabbt och    enkelt via e-post till alla chefer och sedan till medarbetarna.
  3. Svarsfrekvensen stäms av för en                    tillfredställande nivå om minst 80 % svarande.
  4. Efter avlutat enkätgenomförande får ni        tillbaka användbara diagram med egna och jämförande värden.
  5. En muntlig återkoppling av resultatet till ledningen ingår enligt överenskommelse
  6. Ni får också verktyg och rekommendationer om hur ni kan arbeta med resultatet.
  7. Som ett tillägg går det även att få fördjupad feedback per  telefon efter genomförd enkät, för att fånga upp frågor  och diskutera utveckling.
  8. Anpassningar med t ex SKLs HME-frågor, tilläggsfrågor,  öppna frågor m m går också att beställa om så önskas.